بلاگ

قیمت روز خودروی صفر۵ بهمن ۱۴۰۱

قیمت روز خودرو

با تلاش های فراوان کارشناسان برای به ثبات رساندن قیمت خودرو، باز هم قیمت ماشین روز به روز افزایش پیدا می کند. مثال بارزی که می توان برای افزایش قیمت نجومی خودرو آورد قیمت خودروی پراید است که از ابتدای سال تا به الان اگر نگاهی بیندازید خواهید دید که این خودرو ۱۰۰ میلیون افزایش قیمت داشته است و همچنین خودرو های دیگر هم چنین افزایش قیمتی را تجربه کرده اند .

قیمت روز خودروی صفر

 قیمت خودروی پراید ۱۱۱ که مدت زمان زیادی از تولید آن می گذرد ، امروز رکورد افزایش قیمت های قبلی خود را شکست و به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروی پراید ۱۳۱ به ۲۸۳ میلیون رسید. 

خودروی تارا اتوماتیک با افزایش قیمت ۱۳ میلیون تومانی با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان وارد بازار شد .

خودروی پژو ۲۰۷ اتومات با افزایش قیمت ۱۵ میلیون تومان طرفداران این خودرو را شگفت زده کرده و با نرخ ۷۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد. 

دنا معمولی هم مانند خود رو های دیگر با افزایش قیمت همراه بوده و امروز با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان وارد بازار شد.

خودروی تیبا هاچ بک که از خودرو های پرطرفدار این روز ها است، با نرخ ۳۱۳ میلیون تومان وارد بازار شد. 

خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که  در روز های اخیر دچار کاهش قیمت بوده است،افزایش قیمت همراه بوده و امروز با قیمت ۴۶۴ میلیون تومان وارد بازار شد و تیپ ۵ این خودرو نیز با افزایش قیمت همراه بوده و به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان رسید. 

خودروی کوییک با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان وارد بازار شد.

خودروی شاهین G که در روزهای اخیر با افزایش قیمت زیادی رو به رو بوده و به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان رسیده بوده است امروز با قیمت ۵۰۷ میلیون تومان در بازار فروخته می شود. 

بخوانید:  خرید حواله خودروی شاهین 

مرکزی خرید انواع حواله خودرو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *