بلاگ

قیمت خودروی صفر ۲۵ دی ۱۴۰۱

قیمت خودروی صفر

قیمت خودرو این روزها بعد از مدت ها بالاخره با ثبات کمی همراه شده و حتی قیمت برخی از خودرو ها  کاهش یافته است، اما همچنان کارشناسان بر این باورند که قیمت خودرو تا سال جدید به ثبات کامل نخواهد رسید و روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت خودروی پراید با گدشت مدت زمانی کمتر از یک سال  با افزایش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی همراه بوده است، این در صورتی است که در سال های گذشته  این خودرو چنین روند صعودی در این مدت زمان کم نداشته است.

 خودروی پراید ۱۱۱  با رسیدن به قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی، همه را شوکه کرد زیرا این خودرو مدت هاست که تولید آن در بازار متوقف شده است و البته امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ با کاهش ۵ میلیون تومانی همراه بوده و همچنین  قیمت خودروی پراید ۱۳۱ هم با کاهش قیمت همراه بوده و حالا با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد. 

قیمت خودروی صفر

خودروی تارا اتوماتیک به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتومات با نرخ ۷۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

خودروی دنا معمولی با قیمت ۵۸۴ میلیون تومان در بازار به فروش رسید. 

 خودروی پژو پارس اتوماتیک که با نوسانات زیادی در این هفته تجربه کرده بود بالاخره با قیمت ۶۰۷ میلیون تومان وارد بازار شد. 

قیمت خودروی های پر طرفدار در کشور نیز مانند خودروهای دیگر، دارای نوسانات زیادی هست.

خودروی تیبا هاچ بک پلاس همچنان با قیمت ۲۹۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود، قابل ذکر است که این خودرو در این روزها با ثبات قیمت همراه است و این خبر هم خوشایند و هم نگران کننده است برای طرفداران این خودرو زیرا ممکن است به صورت ناگهانی دچار افزایش  و یا افت قیمت شدیدی بشود. 

قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که  این روزها دچار روند صعودی زیادی بوده است، در این روزها شاهد کاهش قیمت این خودرو هستیم، این خودرو با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان و تیپ ۵ آن با قیمت ۴۹۰ میلیون تومان به فروش میرسد. 

کوییک با قیمت ۲۹۸ میلیون تومان در بازار به فروش میرسد. 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *